#4 School shoplog

Hey!

Voor mij is het nu al ongeveer 3 weken vakantie, iets minder. Super chill, maar we moeten ook het nieuwe schooljaar niet vergeten. Daarom koop ik al vrij vroeg mijn schoolspullen, zodat ik daar in de vakantie niet meer aan hoef te denken. Dus vandaag een back to school shoplog.

Primera

Eén van de belangrijkste schoolspullen: een agenda. Dit jaar kwam ik deze zomaar tegen en ik vond ‘m eigenlijk wel leuk. Het is roze en “2017 2018” is in gouden letters geschreven. Ook heeft het een grijs lint waarmee je kunt aangeven waar je bent. De binnenkant is verder heel basic. Prijs: €5,95

DSC_0282

DSC_0284

De foto was bewogen, maar ik hoop dat jullie daar doorheen kunnen kijken. 🙂

Bruna

Dan ook niet geheel onbelangrijk: kaftpapier. Ik weet dat er rekbare kaften zijn, maar ik vind de patroontjes en kleurtjes daarvan niet zo leuk. Dus ik ga elk jaar voor kaftpapier / sterk inpakpapier. Dit jaar ben ik voor goud en lila-achtig gegaan. Prijs: €1,99 (goud) en €1,49 (paars).

DSC_0280

Kruidvat

Ik had markeerstiften nodig en terwijl ik door de kruidvat liep, zag ik deze markeerstiften. Ik heb me laten vertellen dat ze heel fijn zijn + ze waren afgeprijsd, dus ik dacht ‘SCORE. Die nemen we mee’. Markeerstiften zijn niet broodnodig, maar ze zijn wel heel erg handig tijdens het leren. Tenminste, vind ik. Prijs: €1,99

DSC_0287

Hema

Ik had heel veel verhalen gehoord over deskplanners en ik had er ook verschillende in mijn handen gehad. Steeds had ik zoiets van ‘Nee, dat heb ik niet nodig’, maar uiteindelijk leek het me tóch wel handig en heb ik er 1 meegenomen. Ik vind het plaatje op de voorkant erg mooi en de binnenkant is heel erg simpel. Prijs: €4,00

DSC_0288

DSC_0295

Dan het volgende: een samenvattingenschrift. Elk jaar heb ik 2 collegeblokken daarvoor moeten kopen, maar dit jaar viel mijn blik op een collegeblok waar je voor 10(!) vakken kan samenvatten. Dat is voor mij dus meer dan genoeg schrijf ruimte voor elk vak. Dus dat was perfect en deze heb ik dan ook uiteraard meegenomen. Het schrift heeft voor 7 vakken lijntjespapier en voor 3 ruitjes. Prijs: €4,00

DSC_0299

DSC_0300

Action

Bij de action koop ik altijd de standaard dingen, zoals mappen en schriften. Dit jaar ook weer om een beetje de traditie voort te zetten. (natuurlijk gaat het om de prijs 🙂) Ik heb dit jaar 10 A5 schriftjes gekocht en 4 A4 schriften. De 10 A5 schriftjes zijn allemaal lijntjes in de kleuren grijs en zwart. Van de 4 A4 schriften zijn er 3 met ruitjes en 1 met lijntjes, voor geschiedenis. Prijs: €0,89 (per pak van 5 A5 schriften) en €0,39 (per A4 schrift)

DSC_0301

DSC_0303

Dan heb ik vanaf dat ik in de bovenbouw zit al het systeem dat ik alles van 1 jaar in een ordner doe, gesorteerd op vak. Daar heb ik dan natuurlijk een map / ordner voor nodig, maar ook tabbladen. De tabbladen zijn gewoon in de meest simpele kleuren en ik heb gewoon een zwarte map gekocht. Prijs: €1,42 (ordner) en €0,49 (tabbladen)

DSC_0297

DSC_0298

Sostrene Grenes

Als laatste ben ik bij Sostrene Grenes geweest en daar heb ik een notitieboekje gehaald. Ik had ‘m niet per se nodig, maar ik vond ‘m zo leuk, dat ik er wel iets voor verzin om er mee te doen. Prijs: €0,99

DSC_0285

Dan was dit alles wat ik voor dit schooljaar heb gekocht. Pennen, geodriehoeken, potloden etc. had ik allemaal nog, dus dat was niet nodig. Dit jaar was ik dus klaar voor €25,66, wat ik relatief goedkoop vind. Ik zie jullie weer bij mijn volgende artikel. Ciao!

X Johanna

5 gedachtes over “#4 School shoplog

Geef een reactie

