#2 Week 28

Hey!

In dit weekartikel laat ik globaal zien wat ik in de eerste vakantie week heb gedaan. Ik ben met papa 32 km wezen fietsen, heb een lekker ijsje gegeten met mama, heb ingepakt voor de verhuizing (!) en ben daarnaast veel aan het werk geweest.

Zondag 9 juli

Papa en ik besloten om te gaan fietsen. Wij hebben altijd bepaalde rondjes die we fietsen, maar deze keer besloten we om een stukje verder te gaan fietsen. Uiteindelijk hebben we dus 32,2 km gefietst. Het was super gezellig met papa en ik had ook nog een lekker ijsje van papa gekregen. Ook hebben we één van mijn ouderlijke huizen bezocht, als je dat zo kan zeggen.

20170709_141740

Maandag 10 juli

Het was vooral een hele rustige dag. Ik heb wat boodschappen gedaan met papa en ook zijn we nog even naar de bibliotheek geweest. Verder heb ik vooral geslapen en filmpjes gekeken. ‘S avonds, ja ja, weer wat ijs gegeten en dat was de maandag wel.

20170710_213842

Dinsdag 11 juli

Het eerste gedeelte van de dag ben ik met papa naar een soort buurthuis gegaan waar papa altijd naar toe gaat. Daar hebben we denk ik 2 uurtjes gezeten en daarna gingen we weer naar huis. Toen ben met de trein naar mama gegaan, want ik moest ’s avonds werken van 17:00 tot 20:00. Na werk heb ik niet zoveel meer gedaan.

Woensdag 12 juli

Na de hele week lekker uitgeslapen te hebben, moest ik nu toch echt een keer vroeg mijn bed uit. Ik moest namelijk om 08:10 bij de tandarts zijn. Helaas voor mij regende het ook nog pijpenstelen. Maar ik had gelukkig geen gaatjes. Nadat ik bij de tandarts geweest was, ben ik lekker gaan inpakken voor de verhuizing. Want ja, we gaan eindelijk verhuizen! Ik heb er super veel zin in. Verder heb ik niet veel meer gedaan.

Donderdag 13 juli

Ik moest weer vroeg mijn bed uit, want ik moest werken van 08:00 tot 13:00. Ik vond werken erg leuk. Na werk was ik uitgeteld, dus heb ik eerst niks gedaan. Daarna ging ik toch nog even wat dozen inpakken. ‘S avonds ging ik met mama boodschappen doen en toen hebben we ook nog lekker een ijsje gegeten.

Snapchat-1298500757

Vrijdag 14 juli

Ik sprak met Anne af om 11:00 om een ijsje te gaan eten bij de snackbar. Het was nog aardig vroeg, dus eigenlijk een soort tweede ontbijt. Daarna gingen we naar de opticien, om te kijken of Anne een bril moest. Toen zijn we een beetje door het dorp wezen struinen en hebben we wat dingetjes gekocht. Daarna gingen we eten bij Bakker Bart. Toen ik weer terug naar huis wilde fietsen, regende het zo ontzettend hard, dat ik maar even een paraplu had gekocht. Ach ja, 4 euro voor een droge kop heb ik wel over. ‘S avonds moest ik werken van 17:00 tot 21:00. Het was de laatste keer werken voor mij, want door de verhuizing heb ik ontslag genomen. Om ongeveer 22:00 was ik weer thuis.

Snapchat-1859966720

Zaterdag 15 juli

Ik besloot om heerlijk rustig aan te doen. Dus om ongeveer 11:00 kwam ik mijn bed uitgerold, ging ik lekker ontbijten en toen ging ik lekker douchen. Nadat ik gedoucht had, ging ik lunchen en daarna beginnen aan dit artikel. Verder heb ik nog wat aan handletteren gedaan en netflix gekeken en dat was mijn zaterdag. Oh en de dag was natuurlijk niet compleet zonder een ijsje.

En dan was dit week 28! Als ik wat meer handletter, dan ga ik daar misschien ook een artikel over maken, maar ik weet niet of jullie dat leuk zouden vinden haha. In ieder geval, ik zie jullie weer bij het volgende artikel. Aju!

X Johanna

 

3 gedachtes over “#2 Week 28

Geef een reactie

