#1 Nieuwe start

Hey!

Ik ben weer terug van een hele lange tijd weggeweest. 5 maanden om precies te zijn. Ik ga jullie alles uitleggen over hoe en waarom en wat er nu is gebeurd met mijn blog en wat er gaat gebeuren met mijn blog.

Waarom ben ik zolang weggeweest?

Er zijn een aantal redenen waarom ik een lange tijd ben gestopt. Ten eerste was ik helemaal niet blij met hoe mijn blog eruit zag. Ik wilde het helemaal veranderen, maar hier had ik toen simpelweg geen tijd voor. Ik was dus niet tevreden met wat ik aan het maken was en daarom vond ik het ook niet meer leuk om te bloggen.

Ten tweede ontbrak er iets op mijn blog, maar ik wist niet wat. Ik was inspiratieloos en ik kwam maar niet op een goed idee. Daardoor wist ik dus niet meer wat ik moest plaatsen.

Van het een kwam het ander en voor ik het wist zat bloggen helemaal niet meer in mijn systeem.

Maar ik begon het bloggen te missen en zodra mijn allerlaatste toets afgelopen was (ok, waarschijnlijk iets later), begon ik met het aanpassen van de lay-out en begon ik met het verzinnen van ideeën.

Wat gaat er gebeuren met Daily Jojo Blog?

Ik denk en hoop dat het jullie is opgevallen dat de lay-out helemaal veranderd is. Ik vind de lay-out nog steeds niet perfect. De grote foto was niet helemaal mooi genomen door mij, dus zulke dingetjes moet ik nog even fixen, maar voor nu ben ik er tevreden mee.

Verder heb ik er bewust voor gekozen om al mijn berichten op privé te zetten. Dit betekent dat ze dus niet verwijderd zijn, maar dat ik de enige ben die ze kan lezen. Hier heb ik voor gekozen, omdat ik helemaal opnieuw wil beginnen, dus ook met nieuwe artikelen.

Een iets minder opvallende verandering, is dat er in het menu is iets gewijzigd. In plaats van ‘tags’ staat daar nu ‘society’. Dit houdt in dat ik artikels ga maken over dingen die ik in de maatschappij zie gebeuren. Het gaat daarom over zowel positieve, als negatieve aspecten. Kleine disclaimer: it’s all my opnion. Het kan dat jij het er niet mee eens bent, dus lees ze vooral met een open mind. Ik zou het leuk vinden als jullie dan ook jullie mening aan mij geven. Ik sta open voor iedereen!

Ik ben heel enthousiast over de nieuwe veranderingen van mijn blog. Ik hoop dat jullie er net zoveel zin in hebben als ik! Vergeet vooral niet een reactie achter te laten met blogideeën. Dan kan ik daar wellicht iets mee doen.

X Johanna

6 gedachtes over “#1 Nieuwe start

  1. dag lieve poppie leuk dat je weer bent begonnen ik hoop dat je er veel voldoening uit haalt
    de grote foto vind ik mooi vooral die tak op de voorgrond waardoor er veel diepte in de foto zit en het toch
    rustig blijft
    veel schrijfplezier en een dikke knuffel van papa

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

