Week 7

Heey,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een weekartikel, of überhaupt een artikel, heb gemaakt. Ik had er weer eens zin in en ik vond deze week wel geschikt om op mijn blog te plaatsen. Enjoy!

Zondag 12 februari

Ik was gezellig bij papa en deze keer was mijn broer er niet bij. Ik vond het erg leuk om weer een keertje alleen met papa te zijn. Ik werd wakker en buiten lag een dik pak sneeuw, wat ik altijd heel mooi vind. Papa en ik besloten om eerst even te gaan ontbijten en daarna al vrij snel op de fiets te springen. Het was super mooi weer en daar wilden we wel even gebruik van maken. Eerst scheen de zon, maar die verdween al snel, dus toen was het ineens wel heel koud. Mijn vingers waren zo koud, dat het even duurde voordat ze weer warm waren.

Papa en ik hadden knakworstjes gekocht, in eerste instantie voor de lunch, maar we besloten om het voor het avondeten te bewaren. Dus toen gingen we lekker lunchen zonder knakworstjes, maar wel met een heleboel andere lekkere dingen. Na de lunch ging ik Ratatouille kijken. Ik vond het wel weer eens grappig om zo’n soort film te kijken. Lekker onschuldig. 🙂

Rond een uur of 5 gingen we lekker eten: knakworstjes en soep. Natuurlijk ook met brood erbij haha. Toen was het om half zeven alweer tijd om op de trein te springen richting mama. Om acht uur was ik bij mama en we gingen bijna gelijk Boer Zoekt Vrouw kijken. Daarna ging ik zelf nog wat filmpjes kijken en daarna lekker slapen.

Maandag 13 februari

Ik werd wakker (gelukkig) met helemaal geen maandag gevoel. Normaal gesproken baal ik wel even als ik weer naar school moet, maar nu viel het wel mee. Deze week had ik namelijk 40-minuten rooster op school, wat dus inhoud dat alle lessen 40 in plaats van 50 minuten duren. Echt super fijn! Daarnaast viel ook nog eens mijn laatste uur uit, dus helemaal super.

Op school vloog de tijd voorbij, want de lessen duurden natuurlijk véél korter. Ik was om kwart voor twee uit in plaats van kwart voor vier. Ik ging gelijk mijn klusjes doen en het huis een beetje opruimen, want het was één grote bende haha. Daarna ging ik lekker filmpjes kijken en thee drinken en gezellig praten met mama. Ook ben ik nog heel even naar buiten gegaan om foto’s te maken, omdat het heerlijk weer was.

’s Avonds at ik bloemkool (favoriete groente), aardappel en gehaktbal. Mama kan super lekker koken, dus het was ook heel erg lekker. Na het eten heb ik huiswerk gemaakt en verder heb ik een beetje filmpjes gemaakt. Ook had ik ook nog gedoucht.

Dinsdag 14 februari

VALENTIJNSDAG, maar niet voor mij, want ik doe er niks aan. Voor mij was het een doodnormale dinsdag. Ik had gewoon weer school, maar wel met een super fijn rooster. Uit school moest ik eigenlijk werken, maar ik iemand viel voor mij in, want ik had een belangrijk gesprek voor mijn maatschappelijke stage. Het invallen bracht wel enigszins onnodige stress met zich mee, dus dat was minder.

Na het gesprek voor de stage ging ik even naar de AH. Aardappels halen en natuurlijk wat lekkers voor mezelf, namelijk paprika chips. Mijn broer maakt altijd een sausje bij de chips en dat is lekker met naturel, maar nog lekkerder met paprika chips. Toen ik uiteindelijk thuis was ging ik lekker avondeten.

Na het eten ging ik filmpjes kijken en daarna huiswerk maken. Na het huiswerk maken en het leren had ik heel veel zin om een blogpost te schrijven, dus dat ging ik daarna doen. Daarna moest ik eigenlijk nog wat samenvatten, waar ik geen zin in had. Ik had toch nog een beetje gedaan, maar daarna ging ik chips met het sausje eten en netflix kijken. Daarna ging ik lekker slapen.

Woensdag 15 februari

Ik had een lekker kort dagje, van 09:35 tot 12:35, dus daar was ik heel blij mee en op het kwam me ook heel goed uit. Op school vloog de tijd voorbij en voor ik het wist was ik alweer vrij. Uit school ging ik nog even naar de AH. Eigenlijk wilde ik een broodje halen, maar ik zat zoveel zin om te bakken, dat ik met een mix voor kruidcake buiten kwam.

Toen ik thuis was, ging ik die cake bakken en natuurlijk ook even lunchen. Ik ben ook nog heel even naar het bos geweest om foto’s te maken, maar ik vond het veel te druk in het bos, dus na 20 minuten was ik alweer thuis. We gingen rond kwart over vier eten, omdat ik moest werken van vijf tot zeven. Het werken liep uit en dus was ik om 19:35 vrij.

’s Avonds kwamen mijn oom en tante nog even op bezoek. Niet dat ik daar ook maar iets van mee kreeg, want ik moest leren voor een SO Engels. Toen ik daarmee klaar was, ging ik me klaarmaken voor bed en slapen.

Donderdag 16 februari

Om heel eerlijk te zijn heb ik geen idee wat ik die dag had gedaan. Ik had gewerkt en huiswerk gemaakt, maar verder was deze dag verre van boeiend, dus we gaan gauw door met vrijdag. :p

Vrijdag 17 februari

Het was mijn langste dag school, 8:15 tot 14:25. Met het 40-minuten rooster valt dat alsnog reuze mee. Op school was het gewoon een schooldag, maar dan één die iets sneller gaat. Normaal zou ik namelijk tot 15:45 les hebben, dus dan is 14:25 relatief kort.

Uit school ging ik even thee drinken met mama en daarna ging ik het glas wegbrengen en wat boodschappen doen. Toen ik terug kwam van het boodschappen doen kreeg ik ook nog SUPER LEUK nieuws. (Het is in privésferen, dus daarom vertel ik het niet) Toen was het eigenlijk tijd om lekker rustig aan te doen en écht weekend te vieren. Daar was ik namelijk wel aan toe.

We aten lekker nasi en als toetje had ik IJS. Daarna ging ik lekker YouTube kijken. Natuurlijk onder het genot van een heleboel lekkers, waaronder mijn zelfgemaakte kruidcake en paprika chips. Toen ik alles wel zo’n beetje had bekeken ging ik lekker slapen. Ik moest op een luchtbed slapen, want mijn broer kwam het weekend bij ons logeren.

Zaterdag 18 februati

Rond een uur of negen ging ik de deur uit, want ik ging naar Amsterdam. Daar ga ik naar de kerk. Het was heel gezellig, want mijn vriendengroep zit daar ook en mijn beste vriendin en beste vriend waren er ook, dus ik heb zeker naar mijn zin gehad.

Rond vijf uur was ik weer thuis. Ik dook gelijk achter mijn tablet, want netflix deed het gelukkig weer. Er was weer een nieuwe aflevering van Riverdale, dus die ging ik kijken. Daarna gingen ik en mijn moeder een broodje durum halen en Turkse pizza met durum halen. Ik had heerlijk gegeten, maar ik zat wel veel te vol, dus dat was een minder gevoel.

’s Avonds ging ik Wie Is De Mol? kijken. Ik weet nog steeds niet wie de mol is. (Voor de mensen die widm kijken: wie denken jullie dat de mol 2017 is en waarom?) Daarna ging ik gewoon lekker YouTube kijken en zo heb ik mijn avond gevuld. Na middernacht was het tijd om te gaan slapen.

Ik hoop dat jullie het weer eens leuk vonden om te zien wat ik allemaal heb beleefd in een week. Ik heb er geen foto’s bij, want die ben ik helemaal vergeten te maken. Mocht ik een foto tegen komen, dan zet ik die er in. Bedankt voor het lezen!

X Johanna

 

4 gedachtes over “Week 7

  1. Je hebt het maar weer druk gehad met school, een hoop beleeft en genoeg lekkers gehad hihi :p
    Is toch wat moet je je eigen bed afstaan:(
    Wel leuk om weer een stukje op je bloq te zien.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

