Kerstpakket

Heey,

Het voelt bijna alsof ik mijn eerste blogpost aan het schrijven ben. Ik ben al zolang weg geweest, dat het voelt alsof ik hier voor het eerst ben. However, hier ben ik weer. Ik heb al een tijd niks van me laten horen. Nu kan ik komen met excuses en dat ga ik ook doen lol. Ten eerste had ik nul inspiratie en daarnaast, tja, beleefde ik niet zoveel. Ik kon dus ook geen leuke weekartikels maken. Ik heb in de vakantie wel hele leuke dingen gedaan, dus een samenvatting van mijn vakantie komt er aan. 🙂

In ieder geval, zoals jullie wel weten werk ik sinds kort bij de Kruidvat. Ik had letterlijk vier uurtjes gewerkt, maar alsnog kreeg ik een kerstpakket. Helemaal niet erg! Vandaag ga ik aan jullie laten zien wat er allemaal in zat. Enjoy!

Als allereerst de doos zelf. Die ziet er echt heel erg schattig uit. Er staat een hert op met de volgende tekst: It’s double the fun if you share with your deerest friends and family!
dsc_0330

Zoals je aan de volgende foto wel kan zien, het pakket zat echt bomvol! Ik was dus ook erg benieuwd wat er allemaal inzat.

DSC_0331.JPG

Het eerste wat ik uit de doos haalde was een leuke adventskalender met chocolaatjesHet was toen al bijna kerst, dus om me er aan te houden was een beetje laat. En anders had ik me er ook niet aangehouden waarschijnlijk.

DSC_0332.JPG

Dan zag ik een super leuke ovenwant. Ik had er nog geen één en deze vind ik er heel erg leuk uit zien, dus hier was ik helemaal blij mee.

DSC_0337.JPG

Dan het volgende: zoute popcorn. Daar heb ik nog wel een leuk verhaal bij. Ik dacht dat ik zoete popcorn had gekregen, dus daar was ik blij mee, want ik houd veel meer van zoet dan van zout. Dus ik ging film kijken en ik had wel zin in popcorn en ik had dus zoet verwacht, dus ik stop het in mijn mond en ik spuugde het uit. Ik had het echt niet verwacht. Echt heel raar is dat je heel raar reageert, als je iets anders verwacht. Ik vind zoute popcorn namelijk niet heel vies, ik vind zoet gewoon lekkerder. Maar goed.

DSC_0338.JPG

Dan het volgende. Mini-zuurstokjes in een leuke verpakking. Om eerlijk te zijn weet ik niet zo goed wat ik hiermee aan moet. Ik vind zuurstokjes namelijk altijd veel te hard. Maar ze zien er in ieder geval wel heel leuk uit.

DSC_0339.JPG

Dan iets waar ik héél erg van houd, fudge. Echt zó lekker. Dus daar was ik ook heel erg blij mee.

DSC_0341.JPG

Dan iets wat ik zelf nog nooit had gegeten en wat ik waarschijnlijk ook nooit meer uit mezelf ga eten: merengue. Yaiks! Het zag er best wel lekker uit, maar ik vind het echt niet lekker, dus die heb ik weggeven.

DSC_0343.JPG

Dan weer eten, namelijk marshmallows. Nooit verkeerd. Super lekker om bijvoorbeeld te ‘roosteren’ bij een open haard, of gewoon bij het fornuis…

DSC_0345.JPG

Wéér eten, maar niet minder lekker. Tortilla chips. Deze heb ik ook weggeven, niet omdat ik het vies vind, maar omdat we voor Nederlands allemaal wat lekkers mochten meenemen en ik vond de chips een goeie kandidaat.

DSC_0346.JPG

Drinken. Dat is nieuw. Ik dacht dat het drank was, maar het bleek sparkling lemonade te zijn in citroensmaak. Ook leuk. :p Wel echt super lekker trouwens.

DSC_0347.JPG

Dan iets wat ik heel erg leuk vind, namelijk een koekjesmix. Ik vind bakken super leuk, dus dit paste helemaal in mijn straatje. Een week later heb ik dan ook die koekjes gemaakt.

DSC_0348.JPG

Dan niets nieuws, namelijk weer eten. Het zijn bonbons. Helaas heb ik deze bonbons veel te vaak gegeten, dus word ik er nu kotsmisselijk van. Deze heb ik dus aan mijn moeder gegeven.

DSC_0355.JPG

Dan een super leuke pot waar koekjes of snoepjes ofzoiets in kunnen. Ik vind het in ieder geval een super leuke pot. Echt iets wat overal kan staan en over bij staat.

DSC_0357.JPG

 

Bijpassend bij de koekjes, zaten er ook deze koekjesstempels bij. Dat iets wat ik heel erg vind, maar nooit zelf zou gaan kopen, maar nu zaten ze dus in dit pakket. Nice!

DSC_0364.JPG

Dan weer iets van eten, namelijk toastjes. Super leuk en handig voor op een verjaardag of voor op een feestje ofzo. Met toastjes zit je altijd goed haha.

DSC_0365.JPG

Nog iets waarmee je nooit de mist in kan gaan, namelijk pepsels. Deze pepsels zijn er in 4 smaken, sesam, ui, knoflook en pizza smaak. Ik heb tot nu toe alleen nog maar pizza gehad, die ik wel lekker vond, terwijl ik normaal niet zo fan ben van pepsels.

DSC_0366.JPG

Dan een super leuk theedoosje. Ik vind de verpakking spannender, dan de thee zelf haha. Het is gewoon zwarte thee, maar de verpakking is wel super schattig.

DSC_0368.JPG

Dan iets waarvan ik heel trots ben dat ik die nog niet heb opengemaakt, namelijk kaassnacks. Ik vind alle snacks met kaas heel erg lekker, dus ik ben hier ook heel erg benieuwd naar. Ik denk dat deze gewoon niet vies kunnen zijn.

DSC_0369.JPG

Dan alweer het laatste. Het is een dienblad op pootjes. Ik gebruik het nu als een soort van nachtkastje. Ik vind het echt heel erg schattig. Deze is bij zeker in de smaak gevallen.

DSC_0370.JPG
(In een weekartikel zal er een betere foto voorbij komen)

Dan was dit alweer het artikel over mijn overvolle kerstpakket. Er heeft heel wat tijd in gezeten, want het waren echt te veel foto’s gewoon. In ieder geval, tot mijn volgende artikel! Hebben jullie een kerstpakket gekregen, zo ja, wat was het leukste item?

Johanna

5 gedachtes over “Kerstpakket

  1. ja henri ze verdient het zeker onze kleine kanjer, weer leuk gedaan johanna en gelukkig weer
    inspiratie, die pepsels zijn nog niet helemaal op maar dat zal wel niet lang meer duren

    xxxxxx papa

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

