Week 44

Heey,

Deze week was mijn toetsweek officieel begonnen. Dat betekent een week vol leren, jezelf moed in praten en uitstelgedrag. Als alles weer achter de rug is, is het altijd weer een opluchting.

Zondag 30 oktober

De dag begon met rust. Ik heb lekker ontbeten en een beetje gerelaxt. Tussendoor ook nog wat geleerd, maar vooral lekker rustig aan gedaan.

Daarna ging ik inpakken en was het tijd om terug te gaan naar mama. Papa was heel lief geweest om mij weg te brengen. Onderweg zijn we nog ergens gestopt om lekker te wandelen. Ook hebben we nog gezellig wat gegeten bij een cafetaria en toen zette papa mij af bij mama.

20161030_165342

Bij mama heb ik voornamelijk héél hard geleerd, want mijn eerste toets van de toetsweek kwam eraan.

Maandag 31 oktober

Ik had mijn eerste toets. Gelukkig had ik er maar 1, namelijk Frans. Het was wel héél erg veel, dus ik ging een uurtje eerder naar school om nog te leren. Daarna was het alweer tijd om de toets te maken en toen was ik vrij. Ik had dus nog lekker de hele dag om te leren.

Niet dat het er echt van kwam. Ik heb lekker relax netflix gekeken en natuurlijk ook wel geleerd voor school, ik had godsdienst dus het viel wel mee hoe druk ik het had.

‘S avonds heb ik ook niet heel erg veel gedaan, behalve leren, netflix en slapen. En eten.

Dinsdag 1 november

Ik had het eerste uur een toets godsdienst en toen ik die gemaakt had ging ik samen met Anne, haar moeder en haar zusje naar de Ikea. Voor een ontbijtje en om een beetje rond te kijken.

20161101_100243

Ik heb niet zoveel gekocht (alleen een kaars), wel heel veel leuke dingen gezien. Het was vooral heel erg gezellig en het ontbijt was ook erg lekker, maar helaas komt aan alles een einde. Het was voor mij weer tijd om te gaan leren.

Maar ohnee toch niet, niet echt gedaan. Ik heb economie geleerd en verder was ik erg moe, dus heb ik lekker rustig aangedaan.

Woensdag 2 november

Ik was lekker vrij, dus ik had tijd genoeg om te leren. Eerst ging ik even ontbijten en toen ging ik meteen aan de slag met economie. Daarna ging ik lekker douchen en aankleden. We gingen naar mijn opa & oma, dus daar had ik wel zin in.

Bij mijn opa & oma hebben we lekker wat gedronken en gegeten. We hebben lekker gekletst, ik heb nog gelopen met de hond en we hebben het huis voor het laatst rondgekeken, want mijn opa & oma gaan verhuizen. 🙂

Toen we weer thuis kwamen was het alweer wat later, dus ik had niet veel tijd om nog te leren. Wel genoeg om alles nog door te nemen voor Donderdag. Ook aten we tonijn spaghetti waar ik heel erg blij mee was en toen ging ik lekker slapen.

Donderdag 3 november

Donderdag was eigenlijk de verjaardag van mijn blog. Mijn blog bestaat nu namelijk 1 jaar! Ik ging eerst op school de toetsen maken en daarna was ik weer lekker vrij en had ik nog een hele dag om te leren.

Maar in plaats daarvan ging ik wafels maken. Helaas ging dat niet helemaal goed. Artikel komt nog online. 😉 Toen wilde ik gaan leren, maar ik mocht nog een cake/brood maken, dus dat ging ik eerst even doen. Daarna ben ik écht heel hard aan de slag gegaan. Ik moest Nederlands en geschiedenis leren, gelukkig niet heel moeilijk.

Toen gingen we lekker eten en daarna was ik begonnen met dit artikel. Verder heb ik nog een heleboel geleerd en toen was het weer tijd om te gaan leren.

Vrijdag 4 november

Mijn eerste toets was pas om 9 uur, maar ik was al om kwart over 8 op school om nog even te leren. Mijn eerste toets was geschiedenis en dat ging wel goed. Ik heb een heel boek geschreven dus dat zat wel goed. :’)

Daarna had ik een Nederlands toets en toen was ik uit. Ik ging rond half 2 naar mijn vader. Toen ik daar aan kwam ging we een boodschapje en toen gingen we wat thee drinken. Daarna ging ik een paar filmpjes kijken en expeditie Robinson.

‘S avonds gingen we lekker eten met z’n drietjes (ik, papa en david). Ik en David aten een broodje van de Delifrance en papa at een patatje. ‘S avonds ging ik weer wat filmpjes kijken en toen ging ik slapen.

Zaterdag 5 november

Ik begon de dag met een lekker eitje en daarna ging ik wat krantjes kijken. Toen ging ik Engels leren. Daarna ging ik naar de Lidl voor wat lekkers voor mij, papa en David. Daarna kwam papa weer terug en gingen we samen wat eten.

Daarna gingen papa en ik naar de bieb en gingen we wat avondeten halen. We aten pizza en soep. Heerlijke combinatie. :p Na het eten ging ik een filmpje kijken (onder het genot van een brownie, gemaakt door David en een vriend van hem) en daarna gingen David en ik een potje Uno doen.

img-20161105-wa0010

Toen ging ik weer een filmpje kijken en daarna deze blogpost afmaken en daarna slapen.

Ik heb niet van elke dag een foto, dus helaas is het een beetje kaal. Ondanks dat hoop ik dat jullie het leuk vonden! See you soon. 🙂

Johanna

Geef een reactie

