Blog 1 jaar!

Heey,

Vandaag is de officiรซle verjaardag van mijn blog. Mijn blog bestaat nu 1 jaar! Ik ben er heel trots op en ondanks het kleine publiek (love you <3) ben ik er toch heel blij mee.

In dit jaar heb ik met heel veel plezier geblogd. In het begin zat ik vol inspiratie, maar langzamerhand zwakte dat allemaal af. En soms had ik heel lang niks meer gepost, maar toch heb ik mijn blog niet in de steek gelaten. Ik probeer elke week weer met veel plezier een artikel te posten en vaak lukt dat ook wel. (Nu toevallig niet in verband met de toetsweek :))

In de weekartikels vind ik heel veel lol. Beetje tikken wat je in een week doet en er is weer een artikel. Ik moet zeggen dat ik de weekartikels wel het leukste vind om te maken. Het is ook voor mezelf een reminder van “Oh ja, dit heb ik deze week allemaal gedaan!”. Het is ook heel leuk voor mezelf om terug te lezen.

Verder merk ik dat ik toch wel meer gericht ben op eten en een beetje DIY. Niet heel erg. Ik ben niet super creatief, maar ik vind een DIY maken toch altijd wel leuk. Eten is natuurlijk altijd leuk om over te schrijven en ook dat doe ik met heel veel plezier.

Mijn blog zou je dus kunnen omschrijven als een (Eet)dagboek-en-verder-dingen-die-ik-leuk-vindt blog. ๐Ÿ™‚

En qua publiek, natuurlijk is het leuk om waardering te krijgen voor wat je doet/schrijft, maar ik heb mijn blog vooral voor mezelf. Ik heb iets gevonden wat ik leuk vind en mijn foto’s hebben dan ook een doel. Ik kan er simpelweg mijn ‘creativiteit’ in kwijt en dat vind ik zo leuk aan bloggen.

Ik hoop genoeg inspiratie te krijgen om nog heel lang door te gaan met bloggen!

Happy one year!

Johanna

 

4 gedachtes over “Blog 1 jaar!

Geef een reactie

