10 tips om je niet te vervelen deze vakantie

Heey,

Vandaag is mijn allereerste dag van de  vakantie. Officieel heb ik pas 9 juli vakantie, maar dat maakt voor mij niet een heel groot verschil. Maar zelfs al ben ik zo blij dat ik nu vakantie heb, ik verveel me nu al. Dat is één van de grootste problemen denk ik. Geen idee wat ik moet gaan doen, want school is voorbij.. Dus daar kan ik ook niks voor doen. Daarom heb ik jullie en mezelf een beetje door ’10 tips om je niet te vervelen deze vakantie’.

Tip 1

Pak je fiets erbij en ga zomaar ergens heen fietsen. Zo heb je je dagelijkse beweging en zie je ook nog plekken waar je niet eens van wist dat ze bestonden.

Tip 2

Pak de trein naar een random plaats. Net als bij fietsen, maar nu zie je net iets meer. Het kost geld, maar daar heeft de NS speciale kaarten voor. Met een OV Dagkaart of Tienertoer. Tienertoer is wel voor kinderen tussen de 12 en 18. Kijk op Ns.nl voor meer leuke aanbiedingen voor de vakantie #no#spon#maar #ik#wilde#jullie#deze#aanbieding #even#laten#weten

Tip 3

Zoek een mooie locatie op en ga even lekker een stukje wandelen. Je ziet de mooiste dingen en zal je verbazen over de rust die het met zich meebrengt.

Tip 4

Doe iets wat je heel leuk vindt en werk het groot uit. Je hebt er nu toch de tijd voor, right? Er komt vast iets heel leuks uit!

Tip 5

Doe juist iets wat helemaal onbekend is voor je. Zo ontdek je weer allerlei nieuwe dingen die je leuk vindt en ontdek je nieuwe talenten.

Tip 6

Ga alvast aan de slag met je schoolspullen. Ik bedoel, wie vindt het nou niet leuk om nieuwe schoolspullen te kopen? Kleuren kiezen voor dit jaar, schriftjes pimpen, nieuwe etui etc.

Tip 7

Vakantiebaantje. Met een vakantiebaantje kan je heel makkelijk veel geld verdienen en natuurlijk houdt je genoeg tijd over om leuke dingen te doen. Meestal moet je wel sowieso 2 of 3 weken beschikbaar zijn, maar dan heb je wel lekker wat gespaard.

Tip 8

Ga naar het dorp of de stad en ga gewoon opzoek naar dat ene wat je al heel lang wilt. Het is heel leuk om even te winkelen, maar het is nog leuker om dat ene wat je altijd al wilde, in eigen handen te hebben.

Tip 9

Ga een leuk dagje uit met vrienden of familie naar een leuk pretpark of dierentuin. Heel gezellig en je zit dan niet de hele dag achter je scherm als een zombie. (Zoals mijn moeder altijd zegt :))

Tip 10

Weet je echt niks te verzinnen. Ga dan gewoon lekker een serie kijken en lekker chill zitten. Niet teveel natuurlijk, maar het is helemaal niet erg om even lui te zijn.

Dat waren dan mijn tips. Ik denk dat ik er zelf ook nog wel wat mee ga doen eigenlijk. Ik vermaak mezelf altijd wel, maar ik wil deze vakantie proberen om minder achter een scherm te gaan zitten en meer gewoon gaan ‘leven’ of hoe ik dat ook zou moeten omschrijven. :’)

Johanna

 

 

 

6 gedachtes over “10 tips om je niet te vervelen deze vakantie

Geef een reactie

